Atelier de Lucru – Copiii, Dascăli și Discipoli ai Părinților


Deja s-a încetățenit sintagma „noi ne alegem părinții”.
După ce a început să fie un lucru cunoscut și chiar clar pentru unele persoane, s-a repetat de multe ori, ca replică a unor manifestări tensionate în relația părinte-copil; apoi a fost preluată ca o vorbă de înțelepciune, asemenea expresiei „nimic nu este întâmplător”, ambele fiind profund adevărate, dar puțină lume înțelegând semnificația adâncă a acestor cuvinte.
      De aceea, aș vrea să ne limpezim puțin în legătură cu această temă.
E important să știm că trăim în anumite familii de suflete, cu care ne întâlnim în mai multe vieți și abordăm roluri diferite, dar conlucrăm la învățarea lecțiilor.
Astfel, cineva poate să fi fost părintele tău în ultima viață în care v-ați întâlnit. Iar acum poate fi copilul tău.
Și într-un caz și în altul, fiecare a venit lângă celălalt pentru că deja s-a stabilit o comunicare între sufletele lor, s-a creat o compatibilitate, se știe cum poate să se ajute la învățarea unei lecții sau a alteia.
În educația tradițională se consideră că doar părintele este dascăl al copilului. Sau așa se considera în trecut.
Această credință venea din ideea că părintele a trecut prin vârsta copilului și are deja o experiență de viață și poate să o transmită copilului.
Dar acum, când am înțeles că există vieți succesive în care tot schimbăm rolurile și existăm ca să învățăm lecțiile noastre de viață, putem înțelege și accepta că și copilul are o experiență pe care o poate transmite părintelui, în varii forme.
Această formă se creionează și funcție de deschiderea părintelui – cu cât este mai deschis, va învăța mai ușor; cu cât este mai conservator, mai negativist, mai opac la schimbare sau opinii noi, cu atât va accepta mai greu lecțiile de la copil; adesea, în astfel de cazuri se creează situații cu un grad de dificultate direct proporțional cu dificultatea părintelui de a asimila lecția susținută de copil.
Dar lecțiile se susțin reciproc întreaga viață, pentru că relația părinte – copil este cotată ca fiind de cea mai lungă durată, ea funcționând până la despărțirea din timpul unei vieți sau chiar și după. Poate fi depășită de relația matrimonială dusă toată viața.
Acest tip de relații are scopul de a permite derularea unui volum mare de lecții duse în acest binom, părinte – copil.
În mod diferit, relațiile întâmplătoare sunt cele care ne aduc în atenție o lecție sau două, dar pentru care nu este necesară o perioadă lungă de timp pentru învățare și integrare.
Principalul lucru de înțeles este că fiecare poate fi dascălul altcuiva, dar și discipolul acelei persoane.
Este de lucrat oarecum și la Ego-ul nostru să acceptam acest lucru, dar și să dăm voie minții să gândească.

Condiții de participare:
Înregistrare: în limita locurilor disponibile, pe mail flori.mateescu88@gmail.com
sau la telefon : 0724.395.496 – Vali
Locația: București – str Piscul Răchitei, nr 11, Corp B, Et 1, Ap 2, Sector 3
Investiție: 70 Ron

Urmatoarele Evenimente programate:
– 22 Iunie, ora 18:30 – 21:00 – SEMINAR – Programele Existențiale 3D și 4D
– 29 Iunie, ora 18:30 – 21:00 – Atelier de Lucru – regresii in perioada intrauterină și vindecarea posibilelor traume